Translate

28. jaan 2018

Loosimine!

Ma olen ääretult tänulik kõigile teile, kes te peale loosimängusid pöialt minu lehelt maha pole võtnud ja ikka kursis soovite olla nii meie tegemiste kui ka uute loosimängudega. Ma olen saanud uskumatult palju positiivset tagasisidet ja ma tänan igaühte teist, kes te olete vaevaks võtnud mulle kirjutada ja kiita minu tegemisi või näpunäiteid jagada, kuidas veel paremini saaks. 

Kogu eelnev jutt pole asjata. Kuna tulemas on sõbrapäev ja me olen alati tänulikud uute sõprade eest, otsustasime koostöös netikink.eu lehega korraldada teile ühe armsa loosimängu. Loosis on ülinunnu pühendusega tass! 😍😍
Selleks, et loosis osaleda: 

💕Pane meeldib nii netikink.eu, kui ka Aivi pluss neli  facebooki lehele;
💕 Jaga seda blogipostitust avalikult oma facebooki seinal;
💕 Täägi postituse alla oma parim sõber/sõbranna ja kirjuta talle üks ilus sõbrapäeva soov!

8ndal veebruaril loosin kõikide kommenteerijate vahel välja võitja, kes saab netikink.eu'lt  kingiks oma teksti ja pildiga sõbrapäeva tassi! 💖 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar