Translate

26. jaan 2018

TEST: Ducray Anaphase+

Novembris õnnestus mul olla üks õnnelikest, kes sai proovida Ducray anaphase+ šampooni ja palsamit. Enne, kui ma oma arvamuse siia kirja panen, annan ka teile ülevaate mis tootega on tegu. 
Südameapteegi facebookilehel on kirjas nii: 

 Juuksekasvu elavdavad ja kohevust andvad Ducray šampoonid ja palsamid 

♡ Varustavad juuksejuuri energiaga
♡ Annavad juustele läike
♡ Tugevdavad õhukesi juukseid
♡ Muudavad juuksed kergemini kammitavaks

Ducray laboratooriumid pakuvad innovaatilisi kõrgtehnoloogilisi tooteid juuste ja peanaha probleemide lahendamiseks. Toodete kõrge efektiivsus ja nahasõbralikkus on tõestatud kliiniliste uuringutega, mis viiakse läbi dermatoloogide kontrolli all koostöös Pierre Fabre Uurimiskesusega.

Kuna minul on õhukesed ja peadligi hoidvad juuksed, mis praktiliselt üldse ei kasva, siis otsustasin, et võtan ka loosimängust osa ja ehk õnnestub võita. Võitsin. 
Sain Paide maksimarketi südameapteegist oma auhinna kätte ja kohe samal päeval proovisin ka ära. Esmalt pean ütlema, et lõhn on väga meeldiv. Mitte selline ninna kargav nagu enamikel poe šampoonidel. Peale juuste pesu oli algul selline tunne, et need jäid rasvaseks, aga kui juuksed ära kuivasid, siis sain olin ikka väga rahul. Juuksed olid kohevad ja siidpehmed ja absoluutselt elektrivabad! Juba peale esimest korda- wow!
Ja siis.. jubedalt häiris see, et pidin iga päev juukseid pesema. Just sellepärast, et juuksed läksid rasvaseks. See šampoon andis küll kohevust, aga järgmine päev pidin juba juukseid pesema. 
Kuna ma tavapäraselt pesen pead iga kahe päeva tagant, siis oli see minu jaoks üsna tüütu, et seda 2 nädalat järjest iga jumala päev tegema pidin. Aga noh, ega see mind maha ei löönud.   
Juuksed on muidu kasvanud küll. Saan kõik juuksed korraga patsi panna, kuigi see pole mingi pats vaid väike tuust. 😀 
Mulle siiski tundub, et see šampoon polegi minu juuksetüübile või midagi sellist, aga kuna ma seda ära visata ei raatsinud (kuigi mõte käis peast korra läbi) siis proovisin sellega Kassandra juukseid pesta ja vaadata siis, et kuidas temal.  Kassandra juuksed ei lähe nii kiiresti rasvaseks ja üks väga äge asi on see, et saime selle konkreetse šampooniga tal kõõmast lahti, kuigi Ducray tootevalikust leiab ka kõõmavastase šampooni! 👏 
Jah, ma proovisin seda šampooni kolme aastase peal ja ausalt- need Lotte ja Elsa ja mis iganes multifilmitegelaste šampoonid võib prügikasti saata! Ma isegi ei tea, miks Nizoral tal kõõma ära ei võtnud.. Igatahes!
Lapse juuksed on elujõulised ja kohevad. Kui neid kammin, siis pole üldse elektrit täis ja sellepärast on patse ka lihtsam teha. Preilile endale ka väga meeldib- just see mahe lõhn ja ta ütles täna vannis käies, et kui see saab otsa, siis tahab uut. 😉

Kokkuvõte: Minule ei sobi, Kassandrale sobib ja sellepärast ostan kindlasti veel. 👍

Kusjuures, praegu on südameapteegis Ducray Anaphase+ šampoonil ja palsamil 24% soodsam hind! 😉 

1 kommentaar:

  1. Tere! Siis olime mõlemad väljavalitud - mina sain ka testimiseks, aga alles 2 pesu olen teinud, nii et järeldusi vara teha. Mina pesin varem juukseid kuskil 6 päeva järel, aga sellega lähevad tõesti rutem minul ka juuksed rasvaseks. Nüüd ongi kombeks kirjutada: sobib igapäevaseks kasutamiseks ( ei tee nii tolmust tööd, et iga päeva või paari tagant pesta) - proovin mõelda, et ravišampoon ja tahabki kuuri saada.Mul kipub peanahk ka sügelema ja just kunagi pole juuksed nii elektrit täis olnud. See näitab veel, kui erinevad on juuksetüübid.
    Ootan pigem, et juukseväljalangemine väheneks.

    VastaKustuta