Translate

4. veebr 2018

Eesti blogiauhinnad 2018

Ma pole muidu edev inimene ja eelistan vaikselt oma asja ajada, aga sel aastal otsustasin ka mina ennast Eesti blogiauhindade jagamisele kirja panna. 


Minu lugejaskond pole veel väga suur ja ma tean, et võimalus saada esimese kolme hulka on õhkõrn, aga seeeest mitte olematu. Ja tegelikult, kui nüüd üdini aus olla, siis tahan ma lihtsalt märku anda, et olen olemas. See on tõesti tore, kui saad oma tegemiste eest ka tunnustatud, aga minu esmane eesmärk on oma blogi tutvustamine laiemale lugejaskonnale. Ma pole küll mingi superblogija, aga arvan, et saan täitsa okeilt hakkama. 

Kuna ma varem osalenud pole, siis ei oska ma kommenteerida seda üritust, aga üks asi on küll, mille kohta sõna võtan. See punkt reeglites, et võitja peab oma auhinnakotist 30. päeva jooksul blogipostituse tegema. Ja ma olen ka lugenud erinevate blogijate arvamusi sellest, aga ma ei saa aru, kus siin probleem on? Minu arust on see jumala äge idee! Lugejad kindlasti soovivad teada, mis nänni jagatakse ja samas annab see teistele blogijatele ka võibolla natuke indu tuleval aastal osaleda. Pluss veel see, et ühtlasi tänatakse sponsoreid. 
Ühesõnaga. Lehel eba.marimell.eu on võimalik  oma blogi kirja panna. Mina tegin seda täna ja loodan, et läheb hästi. 😉

Foto allikas: eba.marimell.eu 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar